Wednesday, November 30, 2011

::Danau Kota Tanpa $$$::

Malam hari Khamis mggu lps g Danau Kota...mkn Mali's Char Kuer Teow...(Semata2 k)...2 pn setelah dipujuk oleh Nisha untuk teman dye berReunion bersama rakan2 lama UiTMnya...
Disbbkan oleh itu aku telah menambah koleksi kenalan2 aku...(nk letak kt guest list wedding aku x ni??)..ditambah sedikit...setelah sesat selama hampir 1 jam..dibawanya aku n lili oleh nisha keliling KL sebelum sampi ke destinasi sebenar..thanks nisha bwk kami jejalan keyell..(tangan didada mata keatas..)
New buddies...(tengah 2 nisha yg bwk kami jejalan keyell)



First time mkn kt Mali's ni...org kata char kuey teow dye sedap (menurut kata nisha<<ousmate)...nk mkn kt c2 kne beratur...order mkn lane lain nk order minum beratur lane lain...(menyusahkan aku)..lapar pnye psl (Lunch mkn Mekdi je) taram je la...bratur pn bratur la...

Hasilnye akibat lapar.......

tgh bratur nmpk Hazama (Retis AF 2) bsuh tangan...muke budget..ingt org nk nengok dye sgt la 2...ingt org nk dtg dkt dye mintak otograph la 2...jgn harap...*TERemotional plak..
Muke gembire dpt jejalan...

Da alang2 smpi Danau, g la Uptown..tgk2 barang untuk dibeli selepas dapat gaji bulan ni...chewah...blom dpt gaji lg da berangan kn nk beli sume bnde kt Danau 2...

Kami hanya mmpu memerhari n melirik barang2 di Danau 2 dengan nafsu yg ditahan...dengan dendam yg membuak2 dihati terhdap barang2 kt sana.." siap la ko, dapat wit mggu dpn abis la ko aku beli..", kata hati yang penuh dengan nafsu membeli....................................................

No comments: