Monday, January 16, 2012

Isninku Bermula Dengan Seketul Karipap

"setiap tajuk mestilah bermula dengan huruf besar untuk setiap perkataan"~cikgu skola aku...aku da tak ingt sape, tp ni lah yang telah aku praktikkan selama aku hidup selepas bertemu dengan cikgu 2...lmenye cikgu 2 ajar aku smpi aku da lpe nme dye...hahaha..
Lebih kurang cmni la karipap 2..tp masin ckit...-gambar ehsan gugel

Pagi isnin ni aku mulakan hari aku dengan seketul karipap, burger msia n juga kuih keledek yang ntahpape yg aku tak penah makan...tapi aku dengan lahapnya, melantak je aper yang ade..jd total adalah 3 ketul kuih ye...

Air minum aku pulak tak sehebat  orang yang berbreakfast kt kedai mamak...aku cme minum plain water je...nme mcm hebat kn?? tapi hakikatnya hanyalah air msk, air kosong, air suam, air jarang n air mati...xmcm dorg yang bersarapan di kedai mamak...dapat menikmati teh tarik mamak yang rsenye tak de la sedap mane...sme mcm yang buat...tak sedap mata memandang...~oke, mengaku sebenarnya aku jeles...nk buat cmner kt pantry aku cme ader jual kuih 2 je..menatang lain da bosan aku lantak..coffee machine kt opis ni plak mcm tak leh nak kuar fresh orange...hurmm..hello cofee machine..boring okeh...kuar air lain plak...

Alhamdulillah...masih ade rezeki untuk aku hari ni...Syukur ku panjatkan buatmu ya Allah..

Dalam pada kite asik menrungut dengan ape yang kita nikmati kita perlu ingt tak semua orang dapat menikmati nikmat yang kita runguti itu..

Cik Cakula: Cik Chammitto, thanks untuk smlm ya..sorry mjuk skit2..biase la dlm mud ditinggalkan n tak dilayan...hehehe...

No comments: