Friday, January 6, 2012

Mari Makan Sambil Berfarewell

Arini hari jumaat...permulaan pagi yang amat baik bagi aku cos, msuk2 je trus buat keje yang tergendala..msuk je keje pg2 ni bos da tny mcm2...but oke la kn dr tak tnya pape..tp, ble ape yang dia tanya aku dpt jwb rse la mcm aku bekerja ckit...*mcm slama ni tak keje je...bkn tak keje la..tak banyak keje..*tp kan ko slalu on9 je..mne ader...kadang2 je la aku buat keje on9...tak slalu...

okeh...aku mengarut...sambung blik...

setelah penat aku keje bersungguh2 harini, aku tgk jam kt lappy pinjaman company ni da menunjukkn pukul 12.00pm..so...lunch time...mkn....

arini mkn tghri telah berlangsung di MeatWorks kt Citta Mall sempena farewell Peggy...tak bnyak amik gmbr...ni je yg mmpu diambil...


bergambar dulu sebelum mkn...

kiri skali adalah yg difarewell kn...Peggy.. (bos aku indian ladies yang pki bju hijau 2..)

Thanks k.azian bg tumpang kete...hehehe..
gambar2 makanan aku takde amik sbb tak sempat nk amik tgk2 da habis da..tinggal pinggan kosong je...tp, oke la mknn dye..cme mhl je...nsib baik ade lunch set..murah la untuk dibayar...klu tak mau pengsan 1 pinggan dish pling murh 18 hengget...tu pn bukan main dish..klu main dish starting 25 hengget 1 pinggan...air mineral dye bley jual 9 hengget..ko jual air ape smpi 9hengget...agak klu minum air 2 bley jd cntik nk gak la aku beli...rse air mineral gak...so korg bley agak la klu air mineral da 9hengget air lain bape hengget...

So aku nak pesan dan mempekenankan dan menghighly recommendedkan pada siapa yang poket tebal ngn duit, diulangi ye DUIT bukan HABUK tolong la sedekah kt MeatWorks ni...mkn la kt sne, mkn la mknn dye..aku yg papa ni x mampu...2 je...

sekian...kbai...


Cik Cakula: hurmm penatnya keje miggu ni...agak2 lepas tak cuti aku isnin ni...

No comments: