Friday, December 23, 2011

Hari Jumaat...

Hari ini hari jumaat...untuk sekian kalinya bos aku tinggalkan aku tanpa meninggal aku sebarang kerja...apalagi aku pun berasa gembira...thanks bos bagi saya holiday kat dalam opis yang sejuk ni...*xoxo kt bos ckit

Sekejap td org IBM call aku...aku ingt nk ape...rpeny fon interview...oh sangat2 sengal dia menelefon aku di saat2 aku sedang bersuka ria surfing tanpa bos di depan mata...demmm...kenape hari ni..knp saat ni dan knp perlu fon interview....oh dem dem..aku kecewa dengan diri aku...percakapan dalam org putih aku berterabur disebabkan kegugupan aku menjawab tepon...IBM tu...aku nak...lame da aku tggu dorg kol untuk panggil interview..tp, aku tak sangka dia akan kol hari Jumaat...knp jumaat????????

Nanti i hantar lg oke resume i kat u..jgn wat fon interview tau...i tak suke..


peluang aku untuk ke sana nmpknya gelap....gelita....hitam da xnmpk ape...aku rse huruf IBM tu pun aku da takleh nmpk....kecewa....kenape perlu FON INTERVIEW????*bengang



Tapi nasib baik la ader lg 1 interview..tp, kali ni bukan compeny fofuler cm IBM 2...tp, advertising company...kt Kelana Jaya...tak kisah la company ape...janji dye bg aku gaji 3k++...*wah..gaji nk demand kn...mesti la kne demand...aku mata duitan...banyak bende nk beli gne duit 2...kete..moto..umah...PS3..Ipad2..ipod touch..Blackberry bold...hanbang kt Fossil 2...ehhh...byk la pulak...nk list pn mls sbb aku da list kt dlm kepala aku..

Normal interview yang aku harap2kan....


Tp, klu dpt elaun tuk shopping oke gak kn..reduce ckit beban tok shopping..ermmm aku akan pikirkan lagi perkara2 yang aku perlu tuntut kt bakal employer aku..


Cik Cakula: Wish me luck for this coming 28th December... i got interview...Arrghhhh!!

No comments: