Monday, December 19, 2011

Kegagagalan

saya perlukan fokus di tahap yang maksimum untuk menyiapkan tugasan di pejabat.

Kegagalan untuk aku melepaskan diri aku dari berblogwalking telah menyebabkan aku terhindar dari membuat kerja-kerja pejabat...walaupun manusia di sekeliling aku melihat aku penuh khusyuk mengadap komputer ribaku akan tetapi hakikatnya bukan la seperti apa yang mereka fikirkan..

Kadang-kadang aku dipandang seperti sudah hilang kewarasan akibat dari blog-blog humor yang telah berjaya mengelikan hatiku..tetapi pandangan mereka mungkin sekali aku ketawa disebabkan oleh tekanan tugasan yang melampau..

kesan-kesan blog2 humor rekaan manusia..


Kadang-kadang aku lupa yang aku berada dipejabat..bukan dirumah untuk aku melayari internet seperti remaja yang melepak di kafe cyber..tp hakikatnya memang aku lupa...melayari internet secara membuta tuli..tidak memperdulikan perkerjaan-pekerjaan yang sepatutnya dilaksanakanya..aku alpa...

Hari ini...seperti hari-hari sebelumnya...aku memulakan pagiku dengan sepeket biskut sebagai sarapan dengan niat hendak menghabiskan segala tugasan yang telah tergendala...akibat dari hasutan-hasutan, dan bisikan si bedebah iblis aku lagi sekali telah hanyut...

Di kala ini...di detik dan saat ini...aku masih lagi melayari internet dengan memasang impian untuk berhenti sekejap lagi dan terus melaksanakan tugas..

Tapi......aku masih disini...di dunia maya...

Cik Cakula : tiap2 hari aku pasang azam untuk completekan task aku...last2 tgk jam da kul 12.30...g mkn...lps lunch...smbung online n surfing last2 tgk jam da kul5.30..."balik la...sambung sok..sok mesti boley siap punye..."....bende ni akan berulang2 setiap hari...

No comments: